خطبه نماز مورخ 94/4/12 شهر زیراب
خطبه نماز مورخ 94/4/12 شهر زیراب


حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا رضایی امام جمعه محترم شهر زیراب در خطبه‌ اول نماز جمعه این هفته زیراب با اشاره به برکات ماه رمضان و لزوم استفاده بهینه از آن به اثرات توبه در زندگی اشاره کردند و فرموند: توبه از نعمت‌های الهی است که وجود آن باعث تعالی بشر و جلوگیری از زمین‌گیر شدن افراد گناهکار می‌شود.
ایشان با بیان اینکه آیات و روایات زیادی در باب توبه وجو دارد افزودند: انسان تائب مشمول دعای ملائکه و محبوب خداوند می شوند. توبه رمز رستگاری،وسیله تبدیل سیئات به حسنات و سبب نزول باران و رزق نیکو است.
امام جمعه محترم شهر زیراب همچنین در خطبه دوم این هفته ضمن قرائت وصیتنامه شهدا، با اشاره به لزوم اجرای شاخص‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه، افزودند: ایران با حدود 80 میلیون نفر جمعیت هجدهمین کشور پر‌جمعیت دنیا است و بازار مصرف عظیمی برای کالا‌ها و خدمات به‌شمار می‌رود.
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رضایی با بیان اینکه آمار‌های مختلف بیانگر ورود گسترده کالاهای خارجی در بازار ایران است به اهداف و رسالت‌های طرح اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطر نشان کردند: برخی برنامه‌ها و واقعیت‌های اقتصادی جامعه در مسیر اقتصاد مقاومتی نیست.
ایشان همچنین خواستار تلاش مسئولان برای توسعه اقتصاد مقاومتی و بستر‌سازی لازم برای حمایت از بازار داخلی شدند و فرموند: نقش کشور چین از نفوذ 10 میلیون دلاری در اوایل دهه 80 به حدود یک‌میلیارد دلار در سال گذشته افزایش یافته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : مرتضی
تاریخ : یک شنبه 14 تير 1394
زمان : 11:58


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.